Fredagsmyys

Fredagsmyset igår, blev perfekt! :)
Maten smakade jätte gott. Bakad potatis med bacon och chiliröra + sallad! M m mm! Efter maten satt vi å titta på idol å smaska på det gott vi hade med oss. Ja hoppa in på ica innan å köpte med en godispåse, vilket var gott! :) FAst ja åt tills ja va helt proppmätt å svällde övermagen, nej usch. Jag lär mig aldrig :P

Rätt person åkte ut ur i Idol igår också, Reza. De kommer verkligen att bli svårt nästa fredag. Men ja tror nästan att det blir Mariettes tur, tråkigt nog. 
Blev besviken på Erik igår faktiskt, han sjöng ju falskt på första låten. Har aldrig hört att han gjort det förut =/ Nej, igår var det Kalle som va kungen! Han har ju utvecklats så mycke så han är verkligen en värdig vinnare av Idol 2009 tycker ja!

Ja, idag tror ja att ja ska ner till Älvstranden och titta på Timmys match, beror på när den är bara. Har tänkt att åka till myra idag vid middags tid. Vi ska göra min sallad där ikväll, ska bli såååå gott! :)
Kanske nått gott efter? De spörs ;)

Nu ska ja klä på mig lite kläder tror ja.
Kanske ska ta sig en promenad? SOLEN SKINER JU!!!!! Trodde nästan att solen hade försvunnit för gott där ett tag. Nej, bäst att ta vara på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback