Månda Môran

Mena att uppdatera en sväng igår kväll när ja kom hem. Men ja blev trött å la mig istället, å de va gött :)
Ja, vi drog ju till värmullen igår, jag, Ida å Malin. Satt å tjata lite, åkte/gick sedan hem. Jag hade min bil hos Ida, å när ja satte mig i den så såg ja att framrutan va blöt, men bara å en fläck liksom. De första ja tänkte va på om de hade regnat något, men de hade de ju inte. Sen så tittar ja längre ner på huven, å gissa va ja såg?!
- Ett ÄGGSKAL! Någon hade smashat ett ägg på min bil, HAHA! Komiskt, hoppas att ungarna hade kul iaf.
OJ oj oj.. :)

Ja, å idag gick ja upp med tuppen, nästan iaf. Klockan va 8 när ja steg upp, skulle till helvetet, även kallat arbetsförmedlingen. Men det gick fort, 20 min kanske, så ska väl inte klaga. Men ska dit igen 2 dagar på raken i december, uschaa... Men det får väl gå, för sen slipper ja dom antagligen, wiho!
Närmare 11 ska ja skjutsa Timmy till skolan tror ja, för han kommer väl total-vägra att ta mopeden i detta ruskiga väder. Får väl visa att ja är en snäll storasyster :) Men ja kan lova att han kommer få tillbaka när han väl har körkortet i plånboken, mohahaha! Samtidigt med det iaf, så ska ja nog hämta upp Jocke också, he's in tha town!
Senare idag tror ja vi skulle fika, om ja inte minns fel. Spörs!
Ikväll -> Fysträning

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback