Onsdag, mitt i veckan

Ja, gårdagen blev som planerat. Jocke åkte hem vid 7 tiden å ja drog iväg till asplundshallen vid halv 8.
Kom hem vid halv 10 å då gick ja och la mig. Helt slut! Sov bra inatt, trodde inte att ja skulle göra det pga den gigantiska fullmånen...

Idag, lika grått å trist ute som igår. Ännu värre träningsvärk, gör ont nät ja går tom. Klent...
Mycket motiverad till att göra något idag, eller inte. Ska ju på buggen ikväll, hoppas de inte gör ont i bena då!
Tidigare imorse satte sig jocke på bussen till Karlstad. Där tog han tåget till Göteborg. Imorgon ska han å lyssna/titta på The Devil Wears Prada. Taggat!
Han kommer hem på fredag å då ska vi kanske hämta honom i kd, å sen stanna i myra. Mys!

Min, eller mammas garderob börjar bli allt för full. Ja lånar lite plats av henne för ja får inte plats med allt i mitt rum. Å nu imorse så skulle ja hänga in lite nytvättade kläder, å precis när ja vänder ryggen till så ramlar hela stången ner. Alla kläder på golvet, typiskt!
Så nu ska ja låna lite plats i Jockes garderob :) Hoppas attd e får plats där bara...

Ska ta reda på resten av kläderna nu som liggér på golvet.

LATER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback