Sluuuut

Heldag i karlstad det blev. Klockan 9 drog ja å mamma iväg. I regn..fan vilket bus väder de va. Inge roligt att åka i alls.  Vi fick mycke gjort idag iaf.

*Leta & Hämta möbel på ikea
*leta böcker åt mamma, stadsbiblioteket å universitetets bibliotek
*va till en secondhandbutik å lämna kläder
*va in på mitticity, köpte mig ett par jeans. Mycke stretch, nästan som thights faktiskt. Grymt snygga å sköna! :)
*åt på subway (Y)
*inväntade jocke och david som kom med tåget
*packade in oss i min lilla golf, som redan va fullpackad. Vi va ett riktigt skojjar lass på hemvägen! :)
*åkte in till Skåre, köpte godis! ;D
*gick av i myra

sen va det att packa in mina kläder i jockes garderob ;D lite mer plats i min å mammas!

Ikväll blir det fredagsmys i myra. Idol å godis! :)

natta

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback