New..s

Ja, de är här man spenderar sina dagar numera, lite tragiskt..
Jag har varit hemma i 2 veckor nu och känner redan att de börjar bli rätt långtråkigt, tycker synd om de stackare som inte gjort något sen studenten :P
Men, men kan väl hoppas att de blir ändring på det snart, men det är väl inte så troligt..

Imorse, jämt efter 8 så hörde ja mamma va på väg ut så ja kasta mig upp ur sängen å blev med på en promenad. Såg knappt vägen, men de gick. Vaknade till iaf.. Sen vid 11 tiden tog vi oss en tripp till ekshärad och PN Sport, där va vi i ca 5 min. Fick med mig ett par nya joggingskor, så nu ska de väl bli lätt att komma ut å springa, inget att klaga på! Efter det bar de av hemmåt å laga lite mat.
Blev nån kyklinggryta å ris, nått nytt. Å de va gött :) Mamma kan va lite dukti ibland :)

Ikväll,klockan 9, ska ja ta mig ner till Älvstranden också. Tänkte titta lite på träningen å se hur många som är med å så. Kanske prata lite med tränaren, höra om det kanske finns plats för en liten människa..
Börjar bli lite små sugen.. det tråkiga är att det krockar med buggen på onsdagarna, men de får väl gå så länge.
Vet ju inte hur det blir än, men det spörs efter ikväll!

Nu tror ja att ja ska ut å prova de nya skorna i skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback