100402

Andra April och Bajs-Väder!

Attans! Jag kom på att jag glömde bort att lura någon igår.. hm! Men men, de va väl inte noga.
Iaf. . . Vaknade upp i myra igår och vid 12 tiden drog ja å Jokken in till Hagfors. Gick till bibblan å lämnade tillbaka lite böcker. Sen efter detta åt vi mat och vid 6 tiden drog ja, timmy, jokken å david upp mot exär. Eller byn rättare sagt. Ja å brorsan stannade där för att titta på cabarén mendans Jokken å David åkte upp till våle och hälsade på sin far. Cabarén va helt okej, fast en annan som inte är därifrån fatta inte så mkt när de härmade de olika lärarna. Men som sagt, den va helt okej! :)
   Efter denna åkte ja upp till Våle för å hälsa på hos svärfar jag med. Va dock inte kvar så länge men de va trevligt att få komma dit en stund. Händer ju inte allt för ofta nu förtiden. =/
Sen drog ja hem mot hagfors då och där hade alla gått å lagt sig...som vanligt! Men Leja-bus va vaken! :) Malou har med sig henne hit. Hon är så go så!! :)


Idag ska man väl mest sitta å vänta på att få maaat! Påsk-midda med familjen. Så ikväll blir det ingen utgång. Imorrn blir det heller ingen utgång. Då ska vi upp till moster å käka eftersom att hon fyllt 60 :) Men de gör inte så mycket. För jag är ointe så sugen ändå känner ja... Konstigt nog..?

Jaja, de kommer väl mer helger. Nästa till exempel. Då är det en resa mot Norrköping som gäller! 
  Tusan va ja längtar! Ska bli jävligt roligt!! ;D

GLAD PÅSK!!




Leja-bus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback