100405

Måndag, annandagpåsk.

Påsken är över, vilket innebär ett normalt intag av mat och godis framöver! Shit va man har ätit alltså.. puuh!
   Men de är väl det storhelgerna är till för...?!

Igår åkte vi, (Jag, Jokken o David) upp till våle. Vi va där för att hälsa den nya killen i släkten välkommen till världen! Kian :) Han va så söööt, å så liten! Ville gärna hålla honom, men var dock för feg. Tänk om man typ skulle tappa den eller nått..? Nej fy. Jag avstår hellre!
  Men som sagt, han va så söööt så! :)

Igår kväll drog ja till Myra. Sen drog vi tillbaka till hagfors.. Jag, jokken, david o Martin. Vi drog till Milano en sväng, strax efter 12 och va kvar tills de stängde id halv 2. De va mer folk där än va ja trodde de skulle va ;P Men de va väl trevligt iaf. Drog sedan tillbaka till Myra för att sova.
   Idag. Vaknade vid 9 gick upp och åt en havregrynsgröt-tallrik! Efter detta blev det en promenad med Buckis som vart i myra å hälsat på under påsk! Sen blev de chill å matlagning. Kom till hagfors vid halv 3.
   Här möttes man upp av en GLAD hund :) Leja-bus är bara för gooo! Hon ligger å sover så gött bredvid mig här nu. Tycker att jag hör lite snarkningar.

Oj, klockan är visst 6 snart!
 >> Dags för hockey! HV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback