100406

Tisdag!

Idag var det Karlstad som gällde då. Universitetet och en del shopping innnan vi började klockan 13.15. Fick med mig en klänning, så skönt och så söt :) Får väl lägga upp nån bild när ja orkar!
    Det känns som om de är lite 90-tals stuk över den på något vis. Så jag tror den får bli med i resväskan till Norrköping till festen på Trappan på lörda ;) Längtar dit! Bara 3 dagar kvar!

   Ja, annars så började vi ju en ny delkurs idag. Verkar helt okje, förutom att föreläsaren vi hade idag verkade itne ha så stor koll på saker och ting. Tyckte han verka lite flummig. Han hade svårt för att förklara grejer. Men men, de får gå. Ska ha honom på torsdag igen, sen nästa vecka får vi en annan :)
   Blev jävligt nervös för grejerna vi ska göra för att bli godkända! Först är det salstentan då, vilket känns helt okej. Men sen är det ett grupparbete (ska vara 5-6stycken) å detta ska vi redovisa MUNTLIGT! Sen ska vi ha ett projektarbete (2&2). Ska också redovisas MUNTLIGT!
 > Jag kommer skita ner mig! Fy fan! Men ja ska försöka iaf å funkar de inte, funkar det inte! Men ska försöka se det på ett positivt sätt å inte gå runt å tänka att jag inte kommer klara det, för då gör ja de inte heller! Okej, POSITIV!!

Jaja, nog om de. Det är inte än på ett tag!
För övrigt så har jag forbannat ont i ryggen och i halsen. Vet itne riktigt vad det beror på men kan vara så att en förlylning är på G. Brorsan har vart sjuk så de är väl inte så konstigt om man skulle bli de..

Nej, nu blir det hockey. Se om Leksand kan göra nått vettigt!

Sennôr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback