100412

5 dagar sen man uppdaterat.. Fullt upp kan man säga att man haft iaf! 
Torsdag va det då skola som gällde. Sen va man kvar i Karlstad tills på fredag.

08.22 gick tåget mot Norrköping! Va framme vid halv 12. Där möttes jag upp va två tjejer, Lina å Caroline! :)
Resten av dagen satt vi å babbla å åt tacos, vilket var mkt gott!

Lördag: Då va det stan som gällde. Shit va jag saknar Nkpg på det sättet. Stan och närheten man hade till allt. De är ju en sån mysig stad!! Men fick njuta lite av den iaf ;). Fick med mig en och annan kasse, suck! När ska ja lära mig? Men de är alltid kul med något nytt till byrolådorna och garderoben!
Kvällen bjöd på Partaj! Vi körde förfesten inne hos Lina (Hon och Caroline, som jag sov hos, bor vägg i vägg). Där inne blev det singstar och babbel. De var jag, Lina, Caroline, Einar (klasskompis) och Emma (en kompis till Lina) som befann sig i lägenheten. Vi hade supertrevligt! När klockan närmade sig 23 drog vi iväg mot Trappan och 90-tals-festen! Där köpte vi drinkar och dansade till dom gamla 90-tals dängorna. TOPPEN!
När klockan blev 2 drog vi oss tillbaka till lägenheterna. Vilket jag tyckte va ltie så där.. Trappan hade öppet till 3 å ja va fortfarande taggad som tusan, men de andra tanterna var trötta. haha! Men men, de kommer fler gånger. Då hoppas jag Mia är hemma, hon brukar att dansa hon ;)
 Söndag: Då va de tv å lite affärer som gällde. Kebab i bröd från Gu' va gott! MUMMMA!! Senare tog jag och Caroline en proenad längs Strömmen i det underbara vädret och pratade på om allt möjligt, mysigt :) När vi väl kom tillbaka va de dags för mig att packa ihop mina grejer.. Kvart i 7 gick vi ner mot tågstationen och 19.22 avgick det mot Karlstad!
   Var framme kvart över 10 då syster hämtade upp mig!

Summering: Helgen har verkligen varit Super rolig! Synd att det inte händer oftare bara, men de är som de är. Hoppas på en resa snart igen, kanske redan i maj? De spörs! ;D

Idag har jag då vart i skolan från 10.15-12. Slappt. Fick idag en ny förläsare, som jag inte vet om den va så mkt bättre än den andra. De har ett så rörigt upplägg och pratar lite flummigt. Jag saknar Markus! :-P
  När jag kom hem blev det träning och sen en promenad med lite mat emellan åt :)


Imorrn blir det kanske en promenad runt sjön med Malin :)

Blev visst lite mer text än vad jag tänkt mig-.. Noga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback