100415

Puuuh! NU har jag gjort min SISTA ändring till uni. Det får bli som de blir helt enkelt! Jag måste ju testa för att veta om det passa eller inte...
Det blev: 1 lärare i Naturkunskap. 2 lärare i biologi. 3 Byggingejör. 4 Hälsa och wellness. 5 Receptarie.
Shit alltsåå... ja! De spörs!

Gick upp strax innan 8 imorse. M skjutsade iväg brorsan till skolan medans jag försökte vakna till. När hon kom tillbaka blev det promenad med stavarna till Geijersholm. Men! Vi tog oss itne så långt, Katten, Lubbis följde efter oss och vi tänkte väl att han stanar väl snart eller också så blir han väl emd hela vägen... Men ikke!! Han stannade när vi kom till bron på järnvägen och började JAMA HÖGT! Så jag fick lov att gå tillbaka med honom. Jag bar honom till och med. Men när vi väl kom till pulkabacken började han jama, precis som när han ser en annan katt coh är förbannad. Ja, gissa vad fanskapet gjorde då?! Han högg mig i armen!!!
   Jag kan lova att han va ganska billig då!!
Efter det sket jag i honom och sprang iväg å mötte mamma. Tänkte att hon inte hade hunnit så långt, men hon va precis och skulle vända i Geijersholm så ja fick mig en joggingtur upp dit. Å den gick egentligen lite fortare än vad jag mäktade med kände ja när ja va framme.. PUST! Sen av det stavgång vägen hem :) Mkt skönt!

Så u har ja ätit frukost och sitter å väntar på att klockan ska bli närmare 12. Då ska ja slänga mig på cykeln och åka till Sättra för att vara vikarie fran 12.20 till 15. nice! :)

Imorgon kommer Jokken hem! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback