100424

Idag är det då..hmm..4 månader kvar tills jag fyller 20. Tänk va tiden går fort!

Just nu vill jag bara att tiden ska gå så sakta som möjligt, jag har SÅÅÅ mycket att göra, som jag känner att jag inte hinner med...suck. Men de är väl så ibland!
Tänkte ta i tu med kurslitteraturen för andra gången idag.Inge sugen alls, men de är ett måste! Tänkte om man kanske kunde sitta ute lite, medans solen halvt är framme. Men de vill väl till...

Ska snart iväg med Karin på dansuppvisning, efter det ska det skyndas hemåt! Hockey på tvn å Hv kan avgör ikväll. Vilket jag inte tror dom gör men. Hovet, med ednast DIF-publik. Inga Hv-fans är tillåtna efter att HV hade stängt ut DIF-publiken. Anledningen va att de hade burit sig så illa åt å kastat in saker på isen under en match, vilket är mkt onödigt. Men HV-fansen har ändå inte gjort något, så de är lite orättvist. Men jaa.. skit samma!
  Ska hålla tummarna! :)

Efter matchen ska man till Linda på myyyys! Duuud så gött säger ja. Godis, USA-berättelser, bajsprat.. !
MmM! :)

Gårdagen va rätt okej. Inte så god mat, men sällskapet va bra. Synd baraf att det dog ut fram mot 12-1 tiden där... Men men, de komemr väl fler.
    Nästa helg blir det grejer iaf! Å då är älskade Iiizz hemma! :D
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback