100429

Nu...NU är tentan äntligen gjord!
 det känns oerhört skönt att få slippa den nu, om bara för ett tag. Men jag hoppas på föralltid :)
Tentan började då 14.00, jag va klar 14.50 ungefär då jag bara satt å glodde i taket å på alla andra i salen, en kvart, 20 min senare drog jga ut därifrån. Jag hade ju inget mer att ge, så varför slösa tid?!
   Mamma kom å hämtade mig, rätt chockad över att ja va klar. Men jag kan säga att jag skrev som en dåre och hade bra med kramp i fingarna. Men de är väl så de...
  Ska nu hålla tummarna riktigt hårt för ett G. Du med!

Innan tentan va ja, m å syster ute på stan lite. Åt kina-mat och gottade oss. Belönade mig innan tentan ;)
Efter tentan handlade vi lite på ica å va till ikea en snabbis. Sen körde jga oss hem till hagfors. Klockan va runt 7 när vi kom hem så vi drog iväg till badhuset och simmade några längder. P va med också å de va riktigt skönt att få koppla av lite i bubbelpoolen :)

Haha, jag blev så paff! Mötte en bil med ett könt registreringsnr, jag hajjade till och kom på att de va Idas bil. Ja, men visst va de hon. Med sunglassena på, haha! hon, Pia å Holger drig iväg bara sådär, mett i natta...
aja, de va de! ;)

Imorrn kommer bli AWSOME!
   De bästa tjejerna runt omkring mig. Sen, de bästa av de bästa är att Jokken kommer hem!! :D ♥

Nej, jag tror de får bli sängen för mig snart. Jag är trött. Ska ju upp å fixa å dola med allt möjligt imorgon, vet inte hur jag ska hinna med allt!? Å sooool, med Iiizz ska ja gör ogg. Uuu sô gött! ;D

NATTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback