Senare

Sitter här i soffan, lite smått utsliten efter dagen.
 Vart rätt hurtig ändå, mot vad jag brukar om män säger så! ;-P Jag och Malin tog oss en promenad "runt sjön", som egentligen är halva sjön...om man ska va riktig! Men de är inte så noga...
Ööö, efter detta köpte vi oss varsin mjukglass. Årets första! Den va mycket god vill jag lova. Sen när vi kände oss klara cyklade jag hem och satte mig och läste i boken. Sen va det lunch, kyckling som jag skrev tidigare. Gott men de va lite starkt för mig som är så känslig...!
  Strax efter lunchen satte jag mig och läste igen, ute i solen. Underbart! Fräknarna börjar sakta men säkert visa sig i ansiktet...
Åkte också att hämtade brorsan, samtidigt tog jag svängen till biblioteket och apoteket. Så där fick jag 3 flugor i 1 smäll! 
 
Pappa skulle iväg och simma. Så jag blev med. Gjorde mig 40 längder ungefär, riktigt skönt! Sen blev det då soffan och Dating in the dark. Vilket program alltså, haha!

Snart blir det sängen och boken. Imorrn blir det mer bok och en lunch med Sabina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback