100204

Ja, nu va de ett par dagar sen igen. Ja hinner inte med detta! :P

Dagarna har bestått av bussåkning, plugg, vila å träning... Idag är det vila och lite läsning, ska även åka till Karlstad med Lindisen å Malin vid 16! Vi ska å hälsa på Ida Stöllman, se på hennes å Viktors lägenhet å ut å äta en liten matbit. Jag tror de kan bli trevligt :)
Efter detta drar jag till Syster å sover över där inatt. Börjar kvart över 9 imorrn så de känns lite onödigt att åka hem ikväll å gå upp vid 5 tiden å ta bussen som är framme innan 8 liksom. Så "sovmorgon" till klockan 8 blir de :)
Slutar vid 12 tiden å ja hoppas att jag hinner med halv 13 bussen hem så att ja slipper å vänta till 14.
  Hoppar nog av i Myra imorgon också, får se om ja spenderar natten där, eller om ja åker med en buss hem på kvällen. SPÖRS dä!

Sen hoppas ja att de blir nått med Laget under helgen nu när vi är spellediga å allt.
 De skulle ju va trevligt! ;)

Nu ska ja lägga mig å läsa lite ja, Ha'et!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag hoppas också det blir nått med laget under helgen. Men bara vi hittar ett ställe, ska vi nog kunna styra upp det :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback