100210

ja, nu är ju halva veckan snart gjord också. Tusan va snabbt de går :)

Ledig idag och imorgon, mycke skönt! Ska försöka läsa lite idag, eller ja måste det. Ska inte hitta på massa annat nu, för boken ska vara inne senast lördag! Tråkigt nog, ja som måste ha dne till tentan. Men så är de...
   Vid 2 tiden ska ja iväg med Olle på besiktning. Får hoppas allt är bra! Efter detta så ska man väl upp på träning, ska ha bilen idag. Gött de :) Skulle även va lagmöte idag, ska bli intressant tycker ja!

Imorrn åker ja till Karlstad vid 4. Ska avar barnvakt till Malva å Malou nån timme. De skadar inte, ska ju ändå ner på frdag å så får ja ju lite extra sömn där också. Så klaga ska man inte göra ;)
   Å när ja kommer ner ska ja försöka fixa så att min nyinköpta klocka passar min arm. Dumt att ja itne tänkte på det igår. Ja bara gick ja. haha.

Ja, ja tog mig en liten shoppingtur igår. Ja kände att ja va så himla sugen på att köpa lite kläder. Fick med mig tre grejer. Klocka, tröja å body. Mysigt :P



Klockan :)

Bodyn, från bikbok. Tröjan från H&M



Haha, denna korta t-shirt köpte ja på Gina i melllan dagarna.
Tycker den är så ful på nått sätt! :P Men den är skön! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback