100222

Gårdagens match är inget att tala på. HA HA HA HAA!

Gick upp 6 imorse för att se på hockeyn, Sverige-Finland. Mycket bra match å Sverige va överlägnsa i spelet, mycket nice vinst!
Så nu är ja trött, har suttit å stukit under de grejer ja kan tänkas ha med i hemtentan. Jag har ju inte dragit igång än! Skoltrött, redan? Nej. Kämpa på nu för tusan!
Har ju ända till på månda på mig, men så ska ja inte tänka heller för då blir ja slapp. Ska sätta mig igen så fort ja skrivit klart här tänkte ja. Imorrn får vi handledning så tänkte sätta mig å börja skriva då. Eller ja SKA BÖRJA då! :)
Å ikväll är de träning också, har även lovat Anna att bli med på buggen klockan...ja nån gång. Så de blir ett dubbelpass idag. Måste ringa till Malin kom ja på när ja skriver detta. Oops..

Ja, som sagt imorrn ska ja ner på handledning. Börjar 10.15 så sak med 8 bussen. Ingen sovmorgon här inte. Upp med tuppen! :) KOmmer väl hem runt 4 skulle kunna tänka mig. De är lite drygt, men de får gå!

Ska nog kanske ta å byta om också, springer runt i myskläderna här. Kanske inte är de bästa å bugga i?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback