100107

Idag gick jag upp så sent som halv 12! Fast jag vaknade första gången klockan 9, då Jocke ringde till mig å sa att han skulle at bussen vid 12 istället för vid 10. Men jag lyckades att somna om, de va gött :)

Ja, jocke kom då vid 12.30 ungefär å då gick jag å mötte honom vid Pekås. Sen blev det mat å ett avsnitt med Oprah där hon pratade om intervjun hon gjorde med Michael Jackson 1993..
Ja, sen drog vi till biblioteket. Jag tänkte titta efter de böcker ja behöver när ja börjar uni. den 25 jan. Av 8 böcker så fanns det 1, bara 1 bok. Bra bibliotek! Sen drig vi till Af, jocke skulle dit en sväng, sen drog vi hem.
Gjorde en kladdkaka nyss å ja lyckade rätt bra, denna gång också :P Kletig blev den iaf. Så nu är ja mätt i magen!

Imorrn drar vi ner till Småland, Ljungby! :D Ska bli så gött å få komma ner en sväng.
Super kul! (Y)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Säg till de som jobbar där så fixar de böckerna åt dig, jag har kunnat låna alla böcker av dom fast de inte finns där:)

2010-01-07 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback