100110

Ja, nu är jag hemkommen från Småland.
Helgen har varit jättebra! :) Å herregud va man har ätit!! Tror ja har gått upp en 10 kilo på dessa dagarna, uscha! :P Är fortfarande mätt känns det som. Har bara ätit 2 mörgåsar idag å är inte hungrig, vilket är mycket ovanligt för min del! haha.

Men men, det är väl skönt att vara hemma också. Sova i sin egen säng är aldrig fel :) Men att komma till KYLAN va inte det skönaste! När vi åkte från småland vid lunch låg temperaturen på 0an ungefär å när vi svänger in på vår väg så visar de -24. Härlig skillnad! Å inne hade vi hela 14.7 grader..mys! :S
Så här sitter ja med tända ljus runt om å halsduken å 2 tröjor på mig. Ska snart sätta mig framför tvn å snurra in mig i filten också!

Å på tal om annat så har katten protesterat också. Han har bajsat i mammas å pappas säng, men grannarna hade tagit reda på det å så. Han är ju bara för puckad den där katten..haha.
Tur att han itne gjorde det i mitt rum, men det är ju iofs mitt rum han sover i för det mesta ;P

Imorrn vet ja inte vad man ska hitta på. Träning blir det iaf, sak bli skönt efter all mat man ätit! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback