100111

Trött. Dålig sömn inatt...
La mig vid 10 tiden, tittade på Madagascar 2. Den tog slut å ja släckte lampan å bara låg, vred å vände mig. Hatar sånna nätter.. Hade även en skum dröm när ja väl somnade, så bättre sömn hoppas ja på inatt!

Just nu sitter ja å funderar på om ja ska ta mig en kort promenad till Pekås å köpa lite Katt-mat. Lubbis går snart under...
Senare ikväll, klockan halv 8 ska ja på BUGG :) Motionsbuggen sätter igång idag, hoppas att det blir roligt! Svårt kommer det att bli iaf, är lite små nervös faktiskt.. Men det ska väl gå bra, förhoppningsvis! Kan bara va med halv tiden också, eftersom att det är innebandy träning ikväll också, den börjar halv 9. Å Malin va så snäll så att hon kommer å hämtar upp mig i byn, hon är en pärla hon! :) Men då är ja uppvärmd å klar till träningen också, perfa ;)

Pekås nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback