100302

Vårmånaden Mars är här! Woho! :) Men lika mycke snö har vi för de...suck. Hoppas den försvinner snart, så at de kan börja knoppa..eller nått! :P

Jaja, idag ska ja, Linda å Malin till wiener å äta lite, kan ju va gött. Sen vet ja att Jocke ska komma hit idag, men ja vet inte när. Om han kommer innan lunchen eller efter, de spörs. Ja vet iaf att vi ska åka lite pulka idag :) Som jag inte gjort en enda gång den här vintern. Å idag verkar det att bli perfekt väder!

Lämnade in tentan igår, de va skönt. Vi påbörjade även den andra delkursen. Jag evt itne om den va tråkig eller inte, men ja kände mig iaf väldigt uttråkad igår. Får se hur det blir imorrn. Ska även ner på torsdag.
Sen ska ja bara ner onsdag veckan därpå, skönt :) Då hoppas ja att torsbys bibliotek har fått in alla mina böcker så att ja kan hämta dom. Ja hoppas tom att de ka komma innan fredag, väntar bara på 2 av 4 nu. De andra finns redan där å väntar på mig :)

Jaja, in i duchen å sen ska ja slänga på mig lite kläder.
Kanske titta lite på Våra bästa år, vem vet? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback