100311

Gårdagens träning va den bästa för mig denna vecka. Vet inte vad jag har gjort dom andra 2 dagarna, helt borta!
 Lite tråkigt att vi bara va 9 pers, men de rulla på bra ändå tycker ja. Synd att inte alla hänger i att träna även om matcherna är slut. Vi ska ju liksom börja satsa på laget NU, det är nu vi ska börja ta i utav bara tusan å ge järnet. Visa vad vi vill...om det ska fungera till hösten!

Idag har ja vart ganska flitig tycker ja, dock inte med skolan.. men ändå... Gick upp vid 7 tiden, läste lite i en utav skolböckerna. Klockan blev 8, ja åt frukost. Sen satte ja igång med storstädning. Köket, vardagsrummet, hallen och "korridoren" blev fixade. Med det menas att det först dammades överallt, efter detta dammsugning å efter det satte ja mig på knä för att skura. De va fan lite träning kan ja säga, blev lite svettigt där ett tag ;) Jag blev klar vid halv 11 tiden så det tog inte allt för lång tid iaf. Tittade på Våra bästa år, vilket är så sjukt dåligt MEN beroendeframkallande!
   Klockan 12 drog ja å M till badhuset å simma i 30 min, fan va tråkigt de va. Men de är skönt när man gjort de iaf :) Vi va klara vid 14 å då va det dags att möta upp Karin för en fika! :D
Det va så oerhört roligt att få träffa henne igen, efter dessa 2 månader. Hon va brun å hade mycke att berätta! Å Det va intressant å roligt att sitta å lyssna på. Det hade verkligen hänt massa knäppa grejer! haha!

Skönt att ha henne tillbaka i Sverige :)

Ikväll ska ja upp till moster och permanenta mig igen! Mycke roligt :) Ska ha mindre spolar denna gång har jag bestämt mig för , så får väl se hur krullig ja blir. Kanske inte vågar mig ut imorgon?

Min dag i stora drag!

Imorgon blir det Partaj också, FUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback