100318

Torsdag, imorgon fredag! :D

Igår va ja ner till Karlstad en sväng, föreläsning. Den sista innan tentan! Jag är nervös!!! :-S Men men, ja tänkte sätta mig ner idag och titta igenom och renskriva mina slarviga anteckningar.
Gårdagen bjöd iaf på innebandyträning, med 9 pers, (Y). Skärpning nu tjejer! Blev inget vidare till möte heller när vi va så få. Tusan också!
   Sen bar det iaf hemmåt för mat och läsning.

Idag blir det som sagt lite plugg. Sen vet ja inte vad jag ska hitta på med mer... Har redan vart ute å gått, så de behöver ja inte göra nått mer idag. Men tvn finns ju alltid så :) Ikväll tror ja de är andra delen av Familjen Jackson! Fast jag har för mig att det var ganska sent ikväll, konstigt.. Men men, ja ska iaf se på det. Har ju sovmorgon imorgon också så det spelar inte så stor roll! :)

Imorgon ska familjen till Anna en sväng, hon fyller år! Sen kommer Jocke hem till Sverige också någon gång under kvällen/natten tror ja. Vet inte riktigt, men man kanske tar sig en sväng till Myra.
   Sen på lörda, eller sönda hoppas ja på en FIKA hos MALIN! ;)

Just de ja!! I tisdags kväll va mamma, anna å moster iväg för att tattuera sig. Ja å Malin fick oss varsin märkning också.
Smärta!! Men nice blev de! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback