100321

Japp, idag vaknade jga strax innan 12. De är typ rekord för mig tror ja...helt utslagen!

Va hos Linda igår kväll ju, åt kladdkaka å popcorn. Ja åt som tusan! Gött som tusan va de, Malin är kung på att baka kladdkaka. Ja måste lära mig, för ja kna ju inte be henne baka när ja är sugen heller ;)
Klockan blev väl typ 11 igår å då skjutsade Malin - stjärnan -mig till Myra korset där det stod en bil å väntade på mig.
Jag visste då att Jocke inte va nykter å att david va chaufför. Men när vi kom till parkeringen så sitter bara Jocke i bilen och i framsätet dessutom!! Pulsen höjdes ett antal slag. Vart fan är David?! Jocke steg ur bilen med en ölburk i handen å hur glad som helst. Jag kände verkligen hur min mage knöt ihop sig, jag tittade i baksätet en extra gång ifall han skulle ha gömt sig där... Men ikke! Jag hann å tänka : Va har han gjort? Hur har han tagit sig hit? Va ska ja göra? Ja åker hem om de här är sant! Aldrig att jag sätter mig i den bilen! Jag kommer aldrig mer prata med han!

Så kom Jocke å slet upp våran bildörr å sa: men kom da! Jag bara nej du, vart fan är david?! Å då såg jag i jockes ögon att han ljög. Sen orka ha inte hålla sig för skratt å david kom fram från busskuren som står där.
Va skräckslgen ett tag, kan jag lova! Skitong!!

Efter denna incident så åkte vi mot Sörby. Till Balle å Sara, där även Benny å Ulle va. Trevlig liten hemmafest, eller va man ska kalla de för. Blev nog lite för mycke alkohol på en del ställen, men inte för min del då. De va nyktert de!

Idag åker Jocke tillbaks till Norge å ja åker till hagfors. M&P kommer och hämtar mig. Snälla dom är vettu! ;)
Sen kommer inte Jokken hem på typ 1,5 veckor. Han kommer hem under påsk, mysigt :) Och firar den hemma hos mig, mig!

Hej, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback