100325

25 mars...torsdag...och om 5 dagar har jag tenta. Suck säger ja bara.

  Jag har tappat motivationen, ring mig om ni hittar den!

Va ju då vikarie idag igen, matte och no var fortfarande på schemat. Fast dock ingen lunch. Sista lektionen hade jag matte, oh shit säger ja bara! Skulle gå igenom massa tal på tavlan, men lyssna nån utav dom då? - Nej. Va dom lite uppkäftiga? - Nej, mycket uppkäftiga!
    Va vi  verkligen så när vi gick i 7an? Tror inte de ja, man vågade väl aldrig att säga emot någt vidare å va otrevlig.. eller minns jag fel?
 Vi slutade iaf innan 3 och sen begav jag mig hemåt. Plugg, plugg å mera plugg... Har suttit och gjort en tenta nu, men jag vet inte om jag har fattade frågorna rätt.. Det har jag säkert inte, sitter säkert å svarar på helt fel frågor. Jag har problem med att förstå svenska ord ibland, sånna där svåra-vuxen-ord, eller va man ska kalla dom för. Komiskt om det skulle komma nått på tentan som jag inte fattar nått utav...men de är smällar de när man är lite obildad.

Ja, imorrn är de matte å no som gäller igen, eller om de bara va matte? Inte så noga, jag vet iaf att jag får god mat ;)

Ikväll kommer Iizz hem! Skulle vart med Malin å hämtat henne, men jag känner att jag inte hinner med.. Åker dit en sväng sen istället  kramas lite! :)

MER PLUGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback