100326

FREDAG! Äntligen..!

   Slutade halv 2 idag, mycke skönt. Drog då ivägtill wiener för att möta upp Malin å Ida. Blev en semla, kan ju söga att de va riktigt gott! ;)
Klasserna som jag hade idag är störtsköna! Speciellt 6an, haha. Jag gillar verkligen dom, å hoppas verkligen att ja får komma tillbaka snart.

Istället för att sitta här borde jag plugga på tentan, men varför gör ja inte de då?! Ja, de vet ja inte. Ja måste ju skärpa mig om ja ska klara detta... hmm..!

Ikväll blir det hockey iaf så då åker böckerna åt sidan. Hv kan ju ta detta nu, hejja hejja! Hoppas äcven på att det blir någon go mat, de prata på kött. Å de är ju aldrig fel! :)

Imorrn blir de plugg å sen antagligen lite innebandy-kval!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback