100327

Redan lördag!

Gårkvällen spenderades framför tvn. Hockey såklart!
   Hv vann! :D
Till detta hade vi god mat, bakpotatis med
Malins Bacon-chili-röra! De va så himla gott å ja åt tills ja verkligen inte kunde proppa i mig mer. Ja va så fruktansvärt mätt!
   Men lika hungrig va jag imorse...konstigt de där.

Har hunnit med att plugga på tentan i nån timme nu,gått igenom alla gamla tentor. Så imorgon å på månda blir det till att råplugga! Har även hunnit med att äta både frukost och lunch + att jag har tränat i en timme. Puuh!
 Nu återstår det lite mer plugg å sen blir det innebandy och efter det ska jag umgås med mina kära vänner!

F a n vilket väder det va förut, de spöregnade ju! Nu duggar et bara, men... Vart tusan är solen som vi hade på besök för ett tag sen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback