100331

Sista dagen i mars. Imorrn är de April :)

Idag har jag hunnit med att städa lite granna. Dammsög köket, vardagsrummet, hallen och korridoren först. Sen tog jag tag i mitt rum. Det såg verkligen ut som att någon hade släppt en bomb där inne. Kläder överallt, papper å böcker överallt, dammråttor överallt. Men nu är allt borta! Fick mig till och med en nybäddad säng. ;)
   Skönt!

Senare, strax efter 4 ska familjen upp till geijersholm och fira moster. Hon fyller 60 idag. Så de blir lite tårta kanske..? Bra föda innan träningen som är ikväll :) Sista inomhusträningen, suck. Sen bär de av utåt, med spring å grejer. Men de är bra, ja måste få upp kondisen igen. Har ju blivit så laat på sistone!
   Efter träningen drar jag mot Myra. Jokken kommer äntligen hem ikväll och han stannar ända tills på...hmm..smart, nu kommer ja inte ihåg. Men antingen månda eller sönda. Tror de va månda! De spörs!

Snart ska ja & M ut och handla lite. Tror det ska handlas mat inför helgen...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback