100503

ett par dagar sen man skrev här, igen, ser ja.

Har ju förusan haft fullt upp under helgen! Men kul har de varit :)

Fredag:  Massa ärenden uträttades. Förfest med grillning med girlsen, men ingen Johanna. Vilket va synd. Men vi hade en rolig kväll ändå, den va TOPPEN! :) Drog till parken där det va mindre roligt, men de gick väl... :P

Lördag: Mår som man förtjänar. Jockes födelsedag! :) Han kom å hämta mig och vi drog till Myra. Där bjöds det på smörgåstårta, vilket va underbart gott. (kan tillägga att ja åt de typ 5 gånger lö-sön) Mot eftermiddan drog vi till Sörby! Där blev det partaj, nyktert för mig då. Jag blev chaufför :)
   Jokken blev bra i gasen å de va roligt, haha :) Skjutsade folket till Åleby senare, långt bort i brôt! Herregud vilken fest de va där då, äcklit! Drog rätt så snabbt kan ja säga...
   Va hemma i Myra vid 3 tiden, skapligt slut!

Söndag: Vaknade innan 10. Trött! Spenderade dagen i Myra och tog bussen hem vid halv 7. Då skulle Jokken snart åka iväg till Norge. För att inte komma hem på kanske en hel månad, snyft! Men ja ska försöka åka dit nån helg, måste ju träffas!

Idag har jag då vart i skolan, trött som ett gnu har ja vart också. Så idag ska jag lägga mig tidigt, har ja planerat.
  Va iväg till Winer en sväng, där ja träffa mina favorit brudar. Några av dom iaf ;)
Fick även ett samtal från Jocke att han skulle iväg till sjukhuset, med sin nageltrång. Det är JÄTTE infekterat och han hade börjat få ont upp i benet nu. Så de va nog på tiden med ett besök hos doktorn. Hoppas de går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback