100509

Tagit en paus från skrivandet märker ja... ;P

Men i helgen hade jag verkligen ingen större lust att sitta framför datorn. Farmor & Co har vart här. De åkte för typ en halv timme sen kanske. Det har vart en toppen helg, med bla underbart god mat. Fredag: Grillat
 Lördag: Kycklinggryta på dagen, å Langos på kvällen. Ja är fortfarande mätt kan ja säga, fy tusan vad man äter under dessa helgerna, de är typ som att det går ut på att bara äta.. Men men, då behöver man ju inte äta något restan av veckan.. Nääära, ja är väl hungrig snart igen!
 Förövrigt så har vi väl pratat en massa och bara njutit av sällskapet. Drog igång vattenpipan en sväng i fredagsnatt och även inatt. Men jag evt itne om det funkade så bra.. :P Igår kväll spenderade vi kvällen i en lägenhet med Timmys kompisar. Jag va chaufför och T & Martin tog sig ett kalas.
Lärde dom "Fuck the Dealer" som Iiizz kommit ner å lärt oss från sälen ;) Tror det hade en ganska bra effekt på grabbarna. Haha!

Jaja, idag ska jag bara ta det lugnt, invänta Jokken. Får väl se när han dyker upp.
Imorgon väntas jobb! :D

Tisdag Karlstad, Fredag Karlstad. Fredag har vi redovisning av vårt projektarbete! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback