100511

En ny vecka har då påbörjats..

Den inleddes, igår, med job på Sättra skolan, vilket va helt okej! Efter att jag slutat vid 1 så cyklade jag hem till Ida, då vi hade planerat att vi skulle iväg å sola. Men så såg jag Mlains bil å när ja kom innanför dörren, blev jag övertalad till att ta en spontan åkur till Karlstad! Ja, de ve trevligt. Vi parkerade vid bergvik och va där tills klockan blev 8. Stängningsdags... Hemma i Hagfors strax efter 9.
   Fick med mig 2 par skor, en luftig t-shirt och ett diadem :)

Idag skulle ja ha vart ner till Kd igen, till uni. Men jag fick jobb idag och kan då inte åka ner... Hade vart bra å va nere idag då vi har grupparbete. Men det är snart klart och jag hoppas dom delar snällt till redovisningen. Jag vill verkligen klara det. Fattar inte att det ska va så jobbigt med de alltså?!
Jaja, de spörs... Hoppas de känns okej för dom iaf!

NU sak jag göra något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback