100525

oj, nästan 2 veckor sen sist! Tappat lusten..mjaa..

Nej, men de har vart en del nu som helt enkelt går före. Knappt så att man är inne på facebook en del dagar, ja då måste man vä ändå vara upptagen?? ;)

Update av livet kanske. Vad är det som händer just nu?
Just precis nu sitter jag och knepar å knåpar lite med mitt projektarbete. Vilket är den sista uppgiften för kursen jag läst under våren. Känns mkt gott. Har på något sätt vart så stressad hela tiden, jag glömmer saker och är allmänt virrig å ganska lätt irriterad.. Utbränd innan 20?? Hmm..
   Men men, som sagt de ska bli skönt att få sommarlov. Eller lov och lov blir det väl inte heller. Jobb på Fortum under hela sommaren! Money är ju inte helt fel under sommarperioden.
   Vad är dte mer som är värt att uppdatera?
Jo! Jocke har fått sig en lägenhet. På Norrinsgväg, alltså i höghusen. På bottenvåningen :) Kommer bli så bra när han har fått i ordning de och jag kan lova att jag kommer att va med å lägga mig i en hel del. Mohaha! Jag längtar!  Igår, måndag, va vi ner till Karlstad en snabbis och tittade på tapeter. Så på lördag blir det inhandling av den varan och sen annat smått och gott som kan vara bra till en lägenhet :) Kommer säkert lägga upp liet före/efter blider.
Jocke har även fått jobb i Järnverk, så det är därför han nu har skaffat sig lägenhet i hagfors. Då han bor i Norge för tillfället. Men nu gör han sista dagen på fredag, vilket vi båda tycker är gôôr bra! :D

   Sen fick jag VG på tentan jag gjorde i slutet av April. Tror jag de va iaf... Har aldrig trott att jag har failat så stort på ett prov, jag trodde verkligen att jag skulle få göra om. Men vilken tur man har! ;) Gott att slippa å tänka på de iaf!

Nu tror jag inte att det är nått mer som är vettigt att berätta här.
Inte vad jag kommer på nu iaf...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback